mirror of
https://github.com/moodle/moodle.git
synced 2025-02-02 06:10:08 +01:00
63 lines
3.9 KiB
HTML
63 lines
3.9 KiB
HTML
Postimet individuale mund të klasifikohen duke përdorur një shkallezim të bazuar mbi teorinë e <strong>njohjes së lidhur dhe të veçuar</strong>.
|
|
|
|
Kjo teori mund t'u ndihmojë juve të shikoni bashkveprimet njerëzore në një mënyrë të re.
|
|
Ajo përshkruan dy mënyra të ndryshme ways me të cilat ne mund vlerësojmë dhe mësojme mbi gjërat që shohim dhe ndëgjojmë.
|
|
|
|
Megjithse secili nga ne mund t'i përdori këto dy metoda në sasi dhe kohë të ndryshme,
|
|
mund të jetë e dobishme të imagjinosh dy njerëz, nga të cilët njeri është kryesisht njohës i veçuar(Gimi) dhe tjetri është kryesisht njohës i lidhur (Mari).
|
|
<ul>
|
|
<li>Gimi pëlqen të mbetet sa më 'objektiv' të jetë e mundur pa përfshirë ndjenjat dhe emocionet e tij.
|
|
Në diskutime me të tjerët që mund të kenë ide të ndryshme, ai pëlqen të mbrojë idetë r tij,
|
|
duke përdorur llogjikën dhe gjetjen e boshllëqeve në idetë oponente.
|
|
Ai është kritik ndaj ideve të reja veçse kur ato kanë fakte nga burime të sigurta si tekste shkollore,
|
|
mësues të respektuar se nga eksperienca e vet. Gimi është një <strong>njohës shumë i veçuar</strong>.
|
|
</li>
|
|
<li>Mari është e ndjeshme ndaj njerzve të tjerë. Ajo ka empatike dhe tenton të ndigjojë dhe të bëjë pyetje
|
|
deris e ndjen që ajo mund t'i lidhë dhe "kuptojë gjërat nga pikpamja e tyre".
|
|
Ajo mëson duke u përpjekur të ndajë eksperiencën qe çon te njohja që ajo gjen te
|
|
njerzit e tjerë. Kur bisedon me të tjerët, ajo mënjanon konfrontimet dhe përpiqet të ndihmojë personin tjetër nëse ka mundësio,
|
|
duke përdorur sugjerimet llogjike. Mari është një <strong>njohës eshumë e lidhur</strong>.</li>
|
|
</ul>
|
|
A e vutë re ne këte shembull që njohësi i veçuar ështe mashkull dhe njohës i lidhur është femër?
|
|
Disa studime kanë treguar se kjo tendencë statistikore mund të jetë e ratit,
|
|
megjithatë njerzit individualë mund të jenë kudo në spektrin midis këtyre dy ekstemeve.
|
|
|
|
Për një grup efektiv dhe bashkpunues nxënesish, mund të jetë më e mira kur çdonjeri do ishte
|
|
i aftë të perdorte të DYJA mënyrat e të nxënit.
|
|
|
|
Në një situatë të veçantë sikurse forumi online, një postim i vetëm nga një person mund të shfaqë
|
|
ose njerën nga këto karakteristika, ose të dyja. Dikush që është më shumë i lidhur mund
|
|
të postojë një mesazh që tingëllon si shumë i veçuar, dhe vice versa. Qëllimi i këtij klasifikimi të çdo postimi
|
|
sipas kësaj shkalle është:
|
|
<blockquote>
|
|
a) t'u ndihmojë të mendoni mbi këto argumente kur lexon postimet e të tjerëve
|
|
b) t'u përgjigjet çdo autori se si ata shikohen nga të tjerët
|
|
</blockquote>
|
|
Rezultatet nuk janë përdorur në vlerësimin e studententëve aspak, ato janë thjesht
|
|
për të ndihmuar përmirësimin e komunikimit dhe të mësuarit.
|
|
<hr>
|
|
Në rast se jeni të interesuar, këtu janë disa referenca të artikujve të autorëve
|
|
që kanë zhvilluar këto ide:
|
|
<ul>
|
|
<li>Belenky, M.F., Clinchy, B.M., Goldberger, N.R., & Tarule, J.M. (1986).
|
|
Women's ways of knowing: the development of self, voice, and mind. New York,
|
|
NY: Basic Books.</li>
|
|
<li>Clinchy, B.M. (1989a). The development of thoughtfulness in college women:
|
|
Integrating reason and care. American Behavioural Scientist, 32(6), 647-657.</li>
|
|
<li>Clinchy, B.M. (1989b). On critical thinking & connected knowing. Liberal
|
|
education, 75(5), 14-19.</li>
|
|
<li>Clinchy, B.M. (1996). Connected and separate knowing; Toward a marriage
|
|
of two minds. In N.R. Goldberger, Tarule, J.M., Clinchy, B.M. &</li>
|
|
<li>Belenky, M.F. (Eds.), Knowledge, Difference, and Power; Essays inspired
|
|
by “Women’s Ways of Knowing” (pp. 205-247). New York, NY:
|
|
Basic Books.</li>
|
|
<li>Galotti, K. M., Clinchy, B. M., Ainsworth, K., Lavin, B., & Mansfield,
|
|
A. F. (1999). A New Way of Assessing Ways of Knowing: The Attitudes Towards
|
|
Thinking and Learning Survey (ATTLS). Sex Roles, 40(9/10), 745-766.</li>
|
|
<li>Galotti, K. M., Reimer, R. L., & Drebus, D. W. (2001). Ways of knowing
|
|
as learning styles: Learning MAGIC with a partner. Sex Roles, 44(7/8), 419-436.
|
|
<br>
|
|
</li>
|
|
</ul>
|
|
|