moodle/lang/sq/help/forum/ratings.html
2004-11-12 17:09:51 +00:00

63 lines
3.9 KiB
HTML

Postimet individuale mund të klasifikohen duke përdorur një shkallezim të bazuar mbi teorinë e <strong>njohjes së lidhur dhe të veçuar</strong>.
Kjo teori mund t'u ndihmojë juve të shikoni bashkveprimet njerëzore në një mënyrë të re.
Ajo përshkruan dy mënyra të ndryshme ways me të cilat ne mund vlerësojmë dhe mësojme mbi gjërat që shohim dhe ndëgjojmë.
Megjithse secili nga ne mund t'i përdori këto dy metoda në sasi dhe kohë të ndryshme,
mund të jetë e dobishme të imagjinosh dy njerëz, nga të cilët njeri është kryesisht njohës i veçuar(Gimi) dhe tjetri është kryesisht njohës i lidhur (Mari).
<ul>
<li>Gimi pëlqen të mbetet sa më 'objektiv' të jetë e mundur pa përfshirë ndjenjat dhe emocionet e tij.
Në diskutime me të tjerët që mund të kenë ide të ndryshme, ai pëlqen të mbrojë idetë r tij,
duke përdorur llogjikën dhe gjetjen e boshllëqeve në idetë oponente.
Ai është kritik ndaj ideve të reja veçse kur ato kanë fakte nga burime të sigurta si tekste shkollore,
mësues të respektuar se nga eksperienca e vet. Gimi është një <strong>njohës shumë i veçuar</strong>.
</li>
<li>Mari është e ndjeshme ndaj njerzve të tjerë. Ajo ka empatike dhe tenton të ndigjojë dhe të bëjë pyetje
deris e ndjen që ajo mund t'i lidhë dhe &quot;kuptojë gjërat nga pikpamja e tyre&quot;.
Ajo mëson duke u përpjekur të ndajë eksperiencën qe çon te njohja që ajo gjen te
njerzit e tjerë. Kur bisedon me të tjerët, ajo mënjanon konfrontimet dhe përpiqet të ndihmojë personin tjetër nëse ka mundësio,
duke përdorur sugjerimet llogjike. Mari është një <strong>njohës eshumë e lidhur</strong>.</li>
</ul>
A e vutë re ne këte shembull që njohësi i veçuar ështe mashkull dhe njohës i lidhur është femër?
Disa studime kanë treguar se kjo tendencë statistikore mund të jetë e ratit,
megjithatë njerzit individualë mund të jenë kudo në spektrin midis këtyre dy ekstemeve.
Për një grup efektiv dhe bashkpunues nxënesish, mund të jetë më e mira kur çdonjeri do ishte
i aftë të perdorte të DYJA mënyrat e të nxënit.
Në një situatë të veçantë sikurse forumi online, një postim i vetëm nga një person mund të shfaqë
ose njerën nga këto karakteristika, ose të dyja. Dikush që është më shumë i lidhur mund
të postojë një mesazh që tingëllon si shumë i veçuar, dhe vice versa. Qëllimi i këtij klasifikimi të çdo postimi
sipas kësaj shkalle është:
<blockquote>
a) t'u ndihmojë të mendoni mbi këto argumente kur lexon postimet e të tjerëve
b) t'u përgjigjet çdo autori se si ata shikohen nga të tjerët
</blockquote>
Rezultatet nuk janë përdorur në vlerësimin e studententëve aspak, ato janë thjesht
për të ndihmuar përmirësimin e komunikimit dhe të mësuarit.
<hr>
Në rast se jeni të interesuar, këtu janë disa referenca të artikujve të autorëve
që kanë zhvilluar këto ide:
<ul>
<li>Belenky, M.F., Clinchy, B.M., Goldberger, N.R., &amp; Tarule, J.M. (1986).
Women's ways of knowing: the development of self, voice, and mind. New York,
NY: Basic Books.</li>
<li>Clinchy, B.M. (1989a). The development of thoughtfulness in college women:
Integrating reason and care. American Behavioural Scientist, 32(6), 647-657.</li>
<li>Clinchy, B.M. (1989b). On critical thinking &amp; connected knowing. Liberal
education, 75(5), 14-19.</li>
<li>Clinchy, B.M. (1996). Connected and separate knowing; Toward a marriage
of two minds. In N.R. Goldberger, Tarule, J.M., Clinchy, B.M. &amp;</li>
<li>Belenky, M.F. (Eds.), Knowledge, Difference, and Power; Essays inspired
by &#8220;Women&#8217;s Ways of Knowing&#8221; (pp. 205-247). New York, NY:
Basic Books.</li>
<li>Galotti, K. M., Clinchy, B. M., Ainsworth, K., Lavin, B., &amp; Mansfield,
A. F. (1999). A New Way of Assessing Ways of Knowing: The Attitudes Towards
Thinking and Learning Survey (ATTLS). Sex Roles, 40(9/10), 745-766.</li>
<li>Galotti, K. M., Reimer, R. L., &amp; Drebus, D. W. (2001). Ways of knowing
as learning styles: Learning MAGIC with a partner. Sex Roles, 44(7/8), 419-436.
<br>
</li>
</ul>